Ta strona przedstawia odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który z przyjemnością udzieli Ci wsparcia.
Z KIM SIĘ SKONTAKTOWAĆ?
OTWÓRZ
Kontakt z Działem Obsługi Klienta importera marki land rover
W razie jakichkolwiek pytań związanych z działalnością, ofertą czy samochodami marki Land Rover zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta, wypełniając formularz. Dane kontaktowe dostępne są również na stronie.
Zgłaszanie opinii na temat produktów
W celu zgłoszenia swojej opinii na temat produktów marki Land Rover wypełnij i wyślij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, by potwierdzić przyjęcie zgłoszenia.
Zgłaszanie sprawy do autoryzowanego dealera
W celu zgłoszenia sprawy do wybranego dealera wypełnij i wyślij formularz. Po otrzymaniu zgłoszenia dealer skontkaktuje się z Tobą, aby na nie odpowiedzieć.
Informacje na temat sprawy zgłoszonej do importera
W celu uzyskania informacji dotyczących statusu zgłoszenia skierowanego do Inchcape Jaguar Land Rover Poland wypełnij i wyślij formularz kontaktowy.
Informacje na temat sprawy zgłoszonej do dealera
W celu uzyskania informacji dotyczących statusu zgłoszenia skierowanego do wybranego dealera Land Rover wypełnij i wyślij formularz kontaktowy.
Zakup nowego samochodu
Zapoznaj się z ofertą nowych samochodów dostępnych w salonach dealerskich . Jeśli nie znalazłeś/nie znalazłaś interesującego Cię pojazdu, stwórz dopasowaną do Twoich potrzeb konfigurację wybranego samochodu z gamy modelowej Land Rovera i wyślij zapytanie do dealera. W odpowiedzi na nie skontaktuje się z Tobą specjalista produktowy, który przedstawi pełną ofertę i odpowie na Twoje pytania.
Zakup używanego samochodu Approved
Poznaj program Approved, w ramach którego Land Rover oferuje certyfikowane samochody używane. Sprawdź dostępne pojazdy, wybierz model, który Cię interesuje, a następnie skontaktuj się z dealerem lub umów się na jazdę próbną za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
Umówienie jazdy próbnej
Aby umówić się na jazdę próbną wybranym modelem samochodu, należy wypełnić i wysłać formularz kontaktowy. Po otrzymaniu zgłoszenia dealer skontaktuje się z Tobą, by potwierdzić termin jazdy testowej.
Zapytanie o ofertę
Skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie internetowej Land Rover, wypełnij wymagane dane i wyślij go. Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, by przedstawić szczegóły oferty i odpowiedzieć na Twoje pytania.
Finansowanie samochodu
Sprawdź oferowane możliwości finansowania zakupu nowego samochodu, korzystając ze strony Finansowanie i Ubezpieczenia , wybierz jedną z nich, a następnie wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy. Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, by przedstawić szczegóły oferty i odpowiedzieć na Twoje pytania.
Ubezpieczenie samochodu
W celu przedłużenia lub zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego dla Twojego samochodu wejdź na stronę usługi, wypełnij formularz zgłoszeniowy i wyślij go. Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, by przedstawić szczegóły oferty i odpowiedzieć na Twoje pytania.
Umówienie wizyty w serwisie
Wizytę w serwisie możesz umówić poprzez stronę internetową Umów wizytę serwisową. Wystarczy wybrać serwis oraz preferowany termin spotkania, uzupełniając wymagane informacje w formularzu zgłoszeniowym. Wybrany serwis skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia terminu wizyty.
Umówienie wizyty w serwisie z usługą odbioru i dostawy samochodu
W celu umówienia wizyty w serwisie z opcją door-to-door wybierz najdogodniejszy dla siebie punkt, wypełnij wymagane dane w formularzu kontaktowym, zaznaczając usługę door-to-door i wyślij zgłoszenie. Wybrany serwis skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia terminu wizyty.
Zakup części i akcesoriów
W celu doboru, weryfikacji dostępności oraz zakupu części i akcesoriów marki Land Rover skontaktuj się z wybranym punktem dealerskim za pośrednictwem formularza.
Kontakt w innej sprawie
W celu skontaktowania się z dealerem w kwestiach, które nie zostały przedstawione w ramach obszarów tematycznych najczęściej zadawanych pytań (FAQ), wypełnij i wyślij formularz. Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, aby odpowiedzieć na Twoje pytania.
Sponsoring i partnerstwo
Najnowsze informacje dotyczące sponsorskiej i partnerskiej działalności marki Land Rover znajdziesz na stronie Aktualności . Jeśli jesteś zainteresowany/a podjęciem współpracy w tym zakresie, wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy.
Wydarzenia produktowe i testowe samochodów
W sprawie udziału Land Rovera w wydarzeniach produktowych i testowych wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy, którego treść trafi do Biura Prasowego marki Land Rover.
Praca w Inchcape Jaguar Land Rover Poland
Jeśli jesteś zainteresowany/a podjęciem pracy dla Inchcape Jaguar Land Rover Poland, możesz przesłać swoją aplikację na adres: info.jlr@inchcape.pl. Zapoznamy się z Twoim zgłoszeniem i dokonamy jego analizy pod kątem naszych bieżących potrzeb. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
AUTORYZOWANE SALONY I SERWISY MARKI LAND ROVER
OTWÓRZ
Lokalizacje dealerów i zakres oferowanych usług
Informacje z dokładnymi adresami i zakresem oferowanych usług autoryzowanych przedstawicieli Land Rovera znajdziesz na stronie prezentującej listę salonów i serwisów marki Land Rover w Polsce
Szczegółowe informacje na temat pojazdów Land Rovera dostępne są na stronie internetowej marki. Skorzystaj z menu strony i zakładki Modele przedstawiającej pełną gamę nowych samochodów znajdujących się w sprzedaży. Dodatkowo możesz skorzystać z konfiguratora umożliwiającego stworzenie spersonalizowanej wersji wybranego modelu oraz pobrać katalog i cennik dostępnych samochodów.
Wybrane propozycje samochodów nowych
W celu uzyskania najnowszych informacji dotyczących nowych samochodów odwiedź stronę główną marki Land Rover i zapoznaj się z najnowszymi propozycjami lub wybierz z menu strony głównej zakładkę modele, a następnie pojazd, który Cię interesuje i dowiedz się więcej na jego temat. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat zakupu wybranego modelu Land Rovera, skorzystaj z formularza Zapytaj o ofertę.
Samochody dostępne od ręki
Informacje na temat nowych samochodów dostępnych od ręki znajdziesz na podstronie Samochody Nowe w serwisie internetowym marki.
Sprzedaż dla klientów flotowych i biznesowych
Podstawowe informacje na temat oferty Land Rovera dla klientów flotowych i biznesowych znajdują się tutaj. W celu uzyskania szczegółowej oferty wybierz i skontaktuj się z jednym z Centrów Obsługi Klientów Flotowych i Biznesowych marki Land Rover w Polsce.
Formy sprzedaży samochodów Land Rover w Polsce
Podstawowe informacje dotyczące form finansowania zakupu samochodów przez klientów indywidualnych i biznesowych znajdziesz na podstronie Zrozumieć finanse. Jeśli któraś z opcji Cię zainteresuje, wypełnij formularz kontaktowy i wyślij go. Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, by przedstawić szczegóły i odpowiedzieć na Twoje pytania.
SAMOCHODY ELEKTRYCZNE I HYBRYDOWE
OTWÓRZ
Samochody elektryczne Land Rover
Obecnie Land Rover nie oferuje samochodów wyposażonych wyłącznie w napęd elektryczny. Pierwszy wariant całkowicie elektrycznego modelu pojawi się w 2024 roku. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych planach w zakresie elektryfikacji samochodów, poznaj podstawowe założenia globalnej strategii rozwoju marki Land Rover.
Samochody hybrydowe PHEV
Land Rover oferuje samochody z wyjątkowymi napędami typu PHEV o wydłużonym zasięgu, które umożliwiają im poruszanie się w trybie elektrycznym na dystansie nawet ponad 100 km. Więcej informacji na temat modeli Land Rovera z napędem PHEV znajdziesz tutaj.
Podstawowe informacje dotyczące oferowanych produktów finansowych znajdziesz na podstronie Zrozumieć finanse w serwisie internetowym Land Rovera. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, wypełnij formularz dostępny na stronie, a wybrany dealer skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.
Leasing
Podstawowe informacje dotyczące działania oraz korzyści wynikających z tej formy finansowania znajdziesz na podstronie Leasingu Classic w serwisie internetowym Land Rovera.
Leasing z wysokim wykupem
Podstawowe informacje dotyczące działania oraz korzyści wynikających z tej formy finansowania znajdziesz na podstronie Leasingu To Go w serwisie internetowym Land Rovera.
Podstawowe informacje dotyczące działania oraz korzyści wynikających z tej formy finansowania znajdziesz na podstronie Kredytu Classic w serwisie internetowym Land Rovera.
Oferowane produkty ubezpieczeniowe
Podstawowe informacje dotyczące oferowanych produktów ubezpieczeniowych znajdziesz na podstronie Finansowanie i Ubezpieczenia w serwisie internetowym Land Rovera. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, wypełnij formularz dostępny na stronie, a wybrany dealer skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.
Ubezpieczenia komunikacyjne
Podstawowe informacje na temat oferowanego zakresu ochrony przez ubezpieczenie komunikacyjne oraz wynikających z niego korzyści znajdziesz na podstronie produktu w serwisie internetowym Land Rovera.
Ubezpieczenia kosztów napraw
Podstawowe informacje na temat oferowanego ubezpieczenia kosztów napraw oraz wynikających z niego korzyści znajdziesz na podstronie produktu w serwisie internetowym Land Rovera.
Ubezpieczenia GAP
Podstawowe informacje na temat oferowanego ubezpieczenia GAP zachowującego wartość pojazdu z dnia zakupu w przypadku zaistnienia szkody całkowitej lub kradzieży oraz wynikających z niego korzyści znajdziesz na stronie produktu w serwisie internetowym Land Rovera.
GWARANCJA I USŁUGI WSPARCIA
OTWÓRZ
Warunki gwarancji samochodów Land Rover
Każdy zakupiony w Polsce nowy samochód marki Land Rover objęty jest gwarancją producenta przez okres 3 lat lub do momentu osiągnięcia przebiegu 100 000 km. Szczegóły dotyczące warunków gwarancji Land Rovera dostępne są u autoryzowanych dealerów marki oraz w instrukcji obsługi pojazdu w zakładce Gwarancja.
Pomoc drogowa Roadside Assistance Land Rover
Land Rover Assistance jest programem pomocy drogowej oferowanym przez producenta. Obowiązuje przez 3 lata od daty startu gwarancji nowego samochodu. Więcej informacji na temat pomocy drogowej znajdziesz w instrukcji obsługi Land Rovera oraz na stronie Land Rover Assistance.
Samochody zastępcze
Autoryzowane serwisy Land Rovera dysponują samochodami zastępczymi w celu użyczania klientom na czas naprawy ich pojazdów. Podczas umawiania wizyty w serwisie zgłoś zapotrzebowanie na samochód zastępczy, aby dealer zapewnił jego dostępność.
W przypadku awarii samochodu na drodze, uniemożliwiającej kontynuowanie jazdy, Land Rover Assistance w całej Europie zapewnia wsparcie również w postaci pojazdu zastępczego. Więcej informacji o warunkach Land Rover Assistance znajdziesz tutaj.
Możliwości przedłużenia gwarancji samochodu
Aby przedłużyć okres gwarancyjny Twojego Land Rovera, możesz wykupić ubezpieczenie kosztów napraw. Program ubezpieczenia samochodu, które zostały zakupione na terenie Polski u autoryzowanego dealera, ich wiek nie przekracza 36 miesięcy, licząc od daty pierwszej rejestracji, a przebieg nie jest większy niż 100 000 kilometrów. Suma ubezpieczenia jest równa wartości pojazdu wskazanej na fakturze zakupu. Więcej informacji znajdziesz na stronie produktu ubezpieczeniowego.
Ubezpieczenie kosztów napraw dla samochodów Land Rover
Podstawowe informacje o warunkach, sposobie działania i korzyściach wynikających z ubezpieczenia kosztów napraw znajdziesz na stronie produktu ubezpieczeniowego. Szczegółowe informacje uzyskasz u dealera, wysyłając zapytanie poprzez formularz dostępny na stronie.
SERWIS I OBSŁUGA
OTWÓRZ
Ceny usług serwisowych
Ceny usług serwisowych określają autoryzowane serwisy Land Rovera. W celu ustalenia kosztów naprawy należy skontaktować się bezpośrednio z wybranym punktem. Listę autoryzowanych serwisów marki znajdziesz tutaj.
Program lojalnościowy dla klientów serwisu
Jeśli Twój Land Rover ma więcej niż 3 lata, możesz przystąpić do programu lojalnościowego 3plus. Szczegółowe informacje o ofercie dostępne są tutaj.
Instrukcja obsługi samochodu
Instrukcję obsługi swojego samochodu znajdziesz online na stronie Dokument w wersji papierowej można zamówić u wybranego autoryzowanego dealera marki lub bezpośrednio poprzez stronę.
Historia serwisowa samochodu
Z historią przeglądów Twojego Land Rovera możesz zapoznać się tutaj po uprzednim wpisaniu numeru VIN samochodu. Pełną historię serwisową można sprawdzić w serwisach, w których wykonywane były naprawy samochodu.
Przeglądy okresowe
Informacje dotyczące przeglądów okresowych Twojego samochodu dostępne są w dostępnej on-line instrukcji obsługi pojazdu w zakładce Przegląd.
Materiały eksploatacyjne
Sprawdzenie stanu i wymiana materiałów eksploatacyjnych samochodu wykonywane jest podczas okresowego przeglądu pojazdu. Szczegółowe informacje dotyczące przeglądów oraz materiałów eksploatacyjnych dostępne są u autoryzowanych dealerów marki, a także w instrukcji obsługi samochodu.
Filtr cząstek stałych DPF
Informacje dotyczące filtra cząstek stałych (DPF) zastosowanego w Twoim samochodzie znajdują się w dostępnej on-line instrukcji obsługi samochodu w zakładce Konserwacja --> Filtr spalin.
Płyn AdBlue (DEF)
AdBlue jest środkiem mającym na celu zmniejszenie emisji tlenków azotu do atmosfery w silnikach wysokoprężnych. Informacje dotyczące uzupełnienia płynu znajdują się w dostępnej on-line instrukcji obsługi pojazdu w zakładce Paliwo | tankowanie --> Płyn AdBlue (DEF) oraz na stronie DEF/AdBlue w samochodach Land Rover.
Wymiana oleju silnikowego
Wymiana oleju silnikowego dokonywana jest podczas okresowego przeglądu samochodu. Jeśli zaistnieje konieczność wymiany oleju pomiędzy przeglądami, samochód wyświetli w kokpicie komunikat w postaci lampki ostrzegawczej oleju silnika. Skontaktuj się wówczas z autoryzowanym serwisem Land Rovera w celu umówienia wizyty. Dodatkowe informacje na temat wymiany oleju silnikowego znajdziesz w instrukcji obsługi pojazdu w zakładce Przegląd.
Informacje techniczne na temat samochodów Land Rover
W celu uzyskania informacji technicznych dotyczących Twojego samochodu wypełnij i wyślij formularz kontaktowy, a wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, aby udzielić Ci wszystkich niezbędnych informacji i odpowiedzieć na Twoje pytania.
Informacje o posiadanym samochodzie
Jeśli poszukujesz informacji dotyczących specyfikacji, wyposażenia czy historii posiadanego modelu Land Rovera, wypełnij formularz zgłoszeniowy i wyślij go. Skontaktujemy się z Tobą, by odpowiedzieć na Twoje pytania.
Homologacja samochodów Land Rover
Samochody marki Land Rover są homologowane na rynki swojego pierwotnego przeznaczenia tzn. do kraju pierwszej sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. Dokumentem potwierdzającym homologację pojazdu jest certyfikat zgodności, tzw. Certificate of Conformity (CoC).
Jeśli potrzebujesz uzyskać duplikat świadectwa homologacji, skontaktuj się z nami poprzez formularz zgłoszeniowy. Skontaktujemy się zwrotnie z Tobą, aby przekazać szczegóły wydania dokumentu.
CZĘŚCI I AKCESORIA
OPEN ALL
Gwarancja części i i akcesoriów Land Rover
Gwarancja obejmująca akcesoria i części zakupione u dealera wynosi 24 miesiące bez limitu kilometrów. Natomiast akcesoria zakupione wraz z nowym samochodem lub do 1600 km przebiegu bądź 1 miesiąca po zakupie są objęte gwarancją samochodu.
Identyfikacja części i akcesoriów
Dobór akcesoriów i części do samochodu, weryfikacja dostępności i ich sprzedaż realizowana jest przez autoryzowanych dealerów marki. W celu zweryfikowania szczegółowych informacji dotyczących akcesoriów i części do samochodów Land Rover wypełnij i wyślij formularz kontaktowy, a wybrany dealer skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.
Zakup części i akcesoriów
Zarówno klienci indywidualni, jak i niezależne serwisy mogą nabyć akcesoria i części do pojazdów Land Rover bezpośrednio u autoryzowanych dealerów marki. Aby tego dokonać, wystarczy skorzystać z formularza kontaktowego, wybrać i wypełnić wymagane parametry zgłoszenia i wysłać je. Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą i przedstawi szczegóły oferty.
Dostępność części i akcesoriów
Oferowane akcesoria dla wybranego modelu znajdziesz na stronie Katalogu akcesoriów Land Rovera. W celu zweryfikowania dostępności akcesoriów i części do samochodów Land Rover wypełnij i wyślij formularz kontaktowy, a wybrany dealer skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.
Akcesoria i wyposażenia dodatkowe
Komplet informacji o dostępnych akcesoriach i dodatkowym wyposażeniu samochodów Land Rovera znajdziesz na stronie Katalogu akcesoriów.
Produkty brandowane Land Rover
Informacje na temat kolekcji brandowanych produktów marki znajdziesz na stronie.
Dostępność produktów brandowanych Land Rover
Szczegółowe informacje o dostępności produktów brandowanych Land Rovera możesz uzyskać bezpośrednio w jednym z punktów dealerskich marki, których listę znajdziesz tutaj. Możesz skontaktować się z dealerem w tej sprawie wypełniając
formularz kontaktowy
Zakup produktów brandowanych Land Rover
Jeśli jesteś zainteresowany zakupem brandowanych produktów Land Rovera, skontaktuj się z jednym z punktów dealerskich, których listę znajdziesz tutaj.
Możesz skontaktować się z dealerem w tej sprawie wypełniając
formularz kontaktowy.
TECHNOLOGIE I USŁUGI MULTIMEDIALNE
OTWÓRZ
Dostępne usługi i funkcje systemu InControl
Wszystkie informacje dotyczące zestawu usług i funkcji dostępnych w ramach systemu InControl znajdziesz tutaj oraz u autoryzowanych dealerów Land Rovera.
Aktywacja InControl
Aktywacja InControl jest niezbędna dla prawidłowego działania kluczowych funkcji produktów tworzących system. Aby móc z nich w pełni korzystać, należy utworzyć konto i dokonać aktywacji wykupionych usług. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Pomoc i wsparcie techniczne na powyższej stronie logowania do konta użytkownika systemu InControl.
Po aktywowaniu konta InControl możesz pobrać na swój telefon aplikację Land Rover Remote i zalogować się do niej, korzystając z wcześniej wprowadzonych danych. Aplikacja jest darmowa i jest przystosowana zarówno do środowiska Android, jak i iOS
Zmiana właściciela samochodu w InControl
Po sprzedaży, przyjęciu lub przeniesieniu własności pojazdu na inną osobę, musisz usunąć przypisanie pojazdu do swojego konta, aby umożliwić rejestrację nowemu właścicielowi. Możesz tego dokonać bezpośrednio na swoim koncie InControl bądź skontaktować się z autoryzowanym dealerem Land Rover.
Przedłużenie subskrypcji
W przypadku samochodów zakupionych w Polsce subskrypcja InControl obecnie przedłużana jest automatycznie pod warunkiem, że użytkownik zarejestrował swoje dane kontaktowe na swoim koncie InControl oraz zatwierdził zgody na przetwarzanie danych. Jeśli Twój Land Rover został zakupiony za granicą i pojawiły się problemy z przedłużeniem subskrypcji InControl, skontaktuj się z nami poprzez formularz zgłoszeniowy.
Zapytania dotyczące InControl
W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat systemu InControl możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, wypełniając formularz, lub odwiedzić autoryzowanego dealera Land Rover.
Aktualizacja map w samochodzie
Jeśli Twój samochód wyposażony jest w system PIVI/PIVI PRO, dane map w systemie nawigacyjnym są automatycznie aktualizowane on-line w trakcie pierwotnego okresu gwarancji, o czym każdorazowo otrzymujesz informację w postaci systemowego powiadomienia. Natomiast informacje na temat aktualizacji map w samochodach z systemem Touch, Touch Pro lub Touch Pro Duo znajdziesz tutaj. Po wyborze właściwego systemu i przekierowaniu na stronę, należy postępować zgodnie z instrukcją na stronie.
Dostępność nowych map do aktualizacji
Szczegółowe informacje dotyczące weryfikacji dostępności map do aktualizacji i zakupu ich aktualizacji znajdziesz tutaj. Mapy dla systemu PIVI/PIVI PRO samochodu aktulizowane są automatycznie w trakcie aktywnego abonamentu InControl. Aktualizacje map dla systemów Touch Pro/Duo, Touch można pobrać po uprzednim wyborze systemu, w który został wyposażony Twój Land Rover. W razie problemów lub wątpliwości związanych z aktualizacją map skontaktuj się z autoryzowanym dealerem marki.
Samochodowe karty SIM
W samochodach z systemem Touch i Touch PRo w zależności od wyposażenia karta SIM z odpowiednim abonamentem jest wymagana do obsługi mobilnej transmisji danych. Dzięki niej systemy łączności w Twoim Land Roverze działają bezbłędnie, a Ty możesz cieszyć się szczegółowymi i aktualnymi danymi, które ułatwiają Ci podróżowanie. Więcej informacji na temat karty SIM i jej zastosowania znajdziesz w instrukcji obsługi Land Rovera w zakładce Łączność
Zmiana/doładowanie karty SIM
Informacje na temat wymiany karty SIM z pakietem danych znajdziesz w instrukcji obsługi Land Rovera. Każda karta SIM z pakietem danych doładowywana jest indywidualnie przez właściciela samochodu.
system Touch / Touch Pro / Touch Pro Duo
Podstawowe informacje dotyczące systemu multimedialno-rozrywkowego Touch/Touch Pro/Touch Pro Duo znajdziesz tutaj oraz w instrukcji obsługi samochodu.
system PIVI / PIVI PRO
Podstawowe informacje dotyczące działania systemu multimedialno-rozrywkowego PIVI/PIVI PRO oraz powiązanych z nim usług znajdziesz tutaj oraz w instrukcji obsługi samochodu.
Uprzejmie informujemy, że w godzinach od 2:00 do 6:00 czasu środkowoeuropejskiego na naszej stronie odbywają się prace serwisowe. W tych godzinach dostęp do niektórych funkcji będzie ograniczony.