Defender w pełni wykorzystuje partnerstwo w ramach Pucharu Świata w Rugby 2023 po wydarzeniu inaugurującym, które obejmowało występ pionierskiego brytyjskiego rapera i aktora Kano. To zapoczątkowało siedem tygodni intensywnych działań komunikacyjnych tej nowoczesnej, luksusowej marki.
Wieloaspektowa kampania wspiera Defendera i zróżnicowaną grupę inspirujących pionierów rugby poprzez program oparty na wydarzeniach, kampaniach wizerunkowych – zewnętrznych i cyfrowych, maskotki i wydarzenie inaugurujące w ramach Defender House i w Wioskach Rugby.
Kampania rozpoczęła się w przededniu turnieju wydarzeniem inauguracyjnym, którego głównymi bohaterami byli urodzony w Londynie raper Kano oraz Defender z limitowanej edycji Pucharu Świata w Rugby 2023. Wydarzenie, które odbyło się w Palais de Tokyo w Paryżu, wprowadziło 200 wpływowych gości i przedstawicieli mediów w świat marki Defender, a jego kulminacją było połączenie muzyki na żywo, narracji audiowizualnej i rugby.
Wydarzenie to uhonorowało Pionierów Defendera, których inspirujące historie stanowią również podstawę jego kampanii wizerunkowej. Pionierzy Defendera są postrzegani jako współcześni bohaterowie, którzy zmieniają oblicze rugby dzięki swojej determinacji, wytrwałości i humanitaryzmowi. Zidentyfikowano sześciu Pionierów Defendera, którzy podobnie jak Defender zachęcają innych do robienia wyjątkowych rzeczy i dążą do osiągnięcia czegoś więcej w świecie pełnym potencjału.
Pionierzy Defendera:
Wartości wspólne dla Defendera i rugby są niepodważalne. Słynąca z wyjątkowych zdolności oraz niezrównanej wewnętrznej siły i determinacji w dążeniu do niemożliwego, marka Defender pojawia się jak nigdy dotąd na światowej scenie, jaką jest Puchar Świata w Rugby. Fantastycznie jest dzielić się z fanami na całym świecie historiami naszych pionierów, współczesnych bohaterów, którzy zmieniają oblicze tej gry mówi Lennard Hoornik, dyrektor handlowy JLR.
Pionierzy biorą udział w kampanii outdoorowej Defendera prowadzonej w prestiżowych paryskich lokalizacjach, takich jak Place D’Estienne d’Orves, Rue Royal i Avenue Wilson oraz poza miastem na lotniskach Charles de Gaulle i Orly, a także w innych lokalizacjach w miastach-gospodarzach turniejów, w tym w Marsylii, Cannes, Nicei, Lyonie i Tuluzie.
Zaangażowanie fanów
Jako światowy partner, Defender jest obecny w oficjalnej Wiosce Rugby na Place de la Concorde w Paryżu, prowadząc minikurs Defendera dla rodzin w każdy czwartek do niedzieli podczas turnieju. Według wyliczeń wioska będzie gościć do 30 000 fanów każdego dnia. W weekend otwarcia zawodów Wioski Rugby odwiedziło 277 000 gości. Podczas meczów maskotki programu „Defenders of Tomorrow” (Obrońcy jutra) inspirowali przyszłe pokolenia do wprowadzenia znaczących zmian na boisku i poza nim. To 96 maskotek nagrodzonych za pozytywny wkład w życie lokalnych społeczności, które wybiegły na boiska z międzynarodowymi zespołami.
Oficjalny pojazd Pucharu Świata w Rugby 2023
Jako oficjalny pojazd Pucharu Świata w Rugby 2023 Defender odgrywa ważną rolę dla organizatorów turnieju. Flota elektrycznych hybryd typu plug-in Defender 110 pomaga World Rugby w organizacji wydarzenia sportowego, a także daje możliwość bliższego poznania całym rodzinom w Oficjalnej Wiosce Rugby. Każdy pojazd może poruszać się w trybie elektrycznym przy zerowej emisji spalin do 51 kilometrów.
Ekskluzywny Defender z limitowanej edycji Pucharu Świata w Rugby 2023 wystąpił na wydarzeniu inauguracyjnym, czerpiąc inspirację z samochodu trofeum Pucharu Świata w Rugby 2023, który objechał Francję, prezentując słynny Puchar Webba Ellisa podczas odliczania do turnieju. Limitowana edycja Defender 110 została wykonana według unikalnej specyfikacji. Wykończona w kolorze czarnym Santorini ze złotymi detalami zewnętrznymi, w tym napisem na masce i felgami aluminiowymi, z haftowanymi zagłówkami i niebieskimi szwami wewnętrznymi to kolekcja licząca zaledwie 23 pojazdy dostępne wyłącznie na rynku francuskim.
Przez cały turniej marka Defender zapewnia gościom ekskluzywne atrakcje w trzech punktach House of Defender w Paryżu, Marsylii i Nicei, gdzie gospodarzami są nowoczesne, luksusowe lokale typu pop-up. Zintegrowany plan komunikacji obejmujący media, influencerów i własne kanały również wzmacnia działania marki. Kreacja kampanii Puchar Świata w Rugby 2023 jest wyświetlana w oknach, na piętrach i w cyfrowych punktach sprzedaży przedstawicieli detalicznych Defendera.
Land Rover od dwudziestu lat aktywnie wspiera rugby na całym świecie. Globalne partnerstwa promujące markę Defender rozpoczęły się wraz z Mistrzostwami Świata w Rugby Kobiet w Nowej Zelandii 2021.
Kontakt dla mediów:
Jakub Król
PR Manager Jaguar Land Rover
email: jakub.krol@jaguarlandrover.pl
tel. +48 881 976 889
Filip Gruszczyński
PR Manager More & Louder
email: filipg@moreandlouder.pl
tel. +48 600 450 774
O Defenderze
Defender to nieograniczone możliwości. Każdy model z rodziny Defendera został celowo zaprojektowany tak, by wzburzać pożądanie i być naprawdę trwałym samochodem, gotowym na wszelkie wyzwania. To współczesny bohater dróg, który szanuje przeszłość, ale jednocześnie kieruje się w przyszłość. Dostępny jest w charyzmatycznych wersjach nadwozia 90, 110 i 130, z maksymalnie ośmioma siedzeniami.
Defender 110 dostępny jest jako elektryczna hybryda, a więc symbol nowoczesnego luksusu i przykład dążenia do zrównoważonego rozwoju. Z kolei, Defender w opcji Hard Top przeznaczony jest dla biznesu, z wersjami nadwozia 90 i 110 zapewnia niesamowite profesjonalne możliwości. Zgodnie z nazwą Defender, a więc z angielskiego „obrońca”, od 1948 roku, Defender wspiera organizacje humanitarne i ochronę dzikiej przygody wraz z Międzynarodową Federacją Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca oraz Funduszem Tusk Trust.
Marka Defender jest częścią brandu Land Rover, znak zaufania budowanym na 75-letnim doświadczeniu w zakresie technologii i wiodących na świecie osiągów terenowych. Defender został zaprojektowany i skonstruowany w Wielkiej Brytanii i sprzedawany jest w 121 krajach. Należy do domu marek JLR obok Range Rovera, Discovery i Jaguara.
O Inchcape JLR Poland
Inchcape plc to międzynarodowa firma zajmująca się dystrybucją i sprzedażą detaliczną luksusowych samochodów oraz usługami serwisowymi z siedzibą w Londynie, Wielka Brytania. Zatrudniając ponad 16 000 pracowników na całym świecie oraz współpracując z ponad 30 partnerami. Inchcape jest obecny na 34 rynkach krajowych i działa jako kluczowy partner strategiczny największych światowych marek samochodów premium i luksusowych. Zapewnia efektywną, dobrze finansowaną oraz zorientowaną na klienta drogę na rynek dla pojazdów oraz części samochodowych. Wykorzystuje wszystkie ogniwa pofabrycznego łańcucha wartości w branży motoryzacyjnej wspierając swoich Zaufanych Partnerów oraz zapewniając wysoce efektywny, zorientowany na klienta sposób dotarcia na rynek oraz gwarantując wspólne korzyści na każdym etapie.
W grudniu 2020 Jaguar Land Rover (JLR) utworzył spółkę joint venture z globalnym dystrybutorem i sprzedawcą samochodów, firmą Inchcape. W wyniku współpracy powstała spółka Inchcape JLR Poland, która jest wyłącznym dystrybutorem samochodów prestiżowych marek Jaguar i Land Rover w kraju. Dzięki nawiązanej współpracy możliwe jest rozszerzenie działalności marek na polskim rynku oraz przybliżenie ich szerokiemu gronu klientów na szóstym co do wielkości rynku motoryzacyjnym Europy.
Media website: www.media.landrover.com
Social Channels:
Facebook: http://www.facebook.com/LandRover
Twitter: http://twitter.com/LandRover
Instagram: http://instagram.com/LandRover
YouTube: http://www.youtube.com/LandRover