PEWNOŚĆ, ŻE DOJEDZIESZ WSZĘDZIE

Gdziekolwiek prowadzi podróż, życie z napędem elektrycznym nie ma granic.

KALKULATOR RZECZYWISTEGO ZASIĘGU HYBRYD ELEKTRYCZNYCH

Dostosuj ustawienia w poniższym kalkulatorze zasięgu, aby sprawdzić zasięg hybrydy elektrycznej w rzeczywistych warunkach.

New Range Rover climbing on mountain road Range Rover charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Range Rover evoque charging at the phev station point Range Rover velar charging at the phev station point

Certyfikowany zasięg elektryczny do 121 km WLTP dla celów podatkowych i porównawczych.

Certyfikowany zasięg elektryczny do 120 km WLTP do celów podatkowych i porównawczych.

Certyfikowany zasięg elektryczny do 122 km WLTP do celów podatkowych i porównawczych.

Certyfikowany zasięg elektryczny do 120 km WLTP do celów podatkowych i porównawczych.

Certyfikowany zasięg elektryczny do 62 km WLTP do celów podatkowych i porównawczych.

Certyfikowany zasięg elektryczny do 64 km WLTP do celów podatkowych i porównawczych.

Średni rzeczywisty zasięg elektryczny na jednym ładowaniu†

Średni rzeczywisty zasięg elektryczny na jednym ładowaniu†

Średni rzeczywisty zasięg elektryczny na jednym ładowaniu

 

Średni rzeczywisty zasięg elektryczny na jednym ładowaniu†

Średni rzeczywisty zasięg elektryczny na jednym ładowaniu

Średni rzeczywisty zasięg elektryczny na jednym ładowaniu

New Range Rover climbing on mountain road Range Rover charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Range Rover evoque charging at the phev station point Range Rover velar charging at the phev station point
PASAŻEROWIE:
1 OSOBA
5 OSÓB
ŚRODOWISKO JAZDY:
:

Rozmiary kół różnią się w zależności od pojazdu.

TEMPERATURA ZEWNĘTRZNA:
KONTROLA KLIMATYZACJI:
WSTĘPNE PRZYGOTOWANIE POJAZDU:
PASAŻEROWIE:
1 OSOBA
5 OSÓB
ŚRODOWISKO JAZDY:
:

Rozmiary kół różnią się w zależności od pojazdu.

TEMPERATURA ZEWNĘTRZNA:
KONTROLA KLIMATYZACJI:
WSTĘPNE PRZYGOTOWANIE POJAZDU:
PASAŻEROWIE:
1 OSOBA
5 OSÓB
ŚRODOWISKO JAZDY:
:

Rozmiary kół różnią się w zależności od pojazdu.

TEMPERATURA ZEWNĘTRZNA:
KONTROLA KLIMATYZACJI:
WSTĘPNE PRZYGOTOWANIE POJAZDU:
PASAŻEROWIE:
1 OSOBA
5 OSÓB
ŚRODOWISKO JAZDY:
:

Rozmiary kół różnią się w zależności od pojazdu.

TEMPERATURA ZEWNĘTRZNA:
KONTROLA KLIMATYZACJI:
WSTĘPNE PRZYGOTOWANIE POJAZDU:
PASAŻEROWIE:
1 OSOBA
5 OSÓB
ŚRODOWISKO JAZDY:
:

Rozmiary kół różnią się w zależności od pojazdu.

TEMPERATURA ZEWNĘTRZNA:
KONTROLA KLIMATYZACJI:
WSTĘPNE PRZYGOTOWANIE POJAZDU:
PASAŻEROWIE:
1 OSOBA
5 OSÓB
ŚRODOWISKO JAZDY:
:

Rozmiary kół różnią się w zależności od pojazdu.

TEMPERATURA ZEWNĘTRZNA:
KONTROLA KLIMATYZACJI:
WSTĘPNE PRZYGOTOWANIE POJAZDU:
ŚRODOWISKO JAZDY

Miasto

Większość jazdy odbywa się w mieście i jego okolicach.

 

Autostrada

Większość jazdy odbywa się na autostradzie.

 

W cyklu mieszanym

Jazda obejmuje połączenie jazdy po mieście i po autostradzie.

KONTROLA KLIMATYZACJI

Klimatyzacja odnosi się do klimatyzacji służącej do ogrzewania lub chłodzenia kabiny. Dodatkowe czynniki, które mogą wpływać na zasięg obejmują ogrzewanie przedniej szyby, siedzeń i kierownicy.

WSTĘPNE PRZYGOTOWANIE POJAZDU

Wstępne przygotowanie pojazdu umożliwia ogrzewanie lub chłodzenie kabiny i akumulatora, gdy Land Rover jest podłączony do zasilania. Wykorzystuje energię z sieci i zachowuje energię w akumulatorze, aby zmaksymalizować zasięg jazdy.

JAK ZMAKSYMALIZOWAĆ ZASIĘG POJAZDU ELEKTRYCZNEGO?

Zasięg pojazdu elektrycznego zależy zazwyczaj od rzeczywistych warunków jazdy. Dzięki dostępowi do ładowania w domu, zasięg rzadko powinien być problemem podczas lokalnych podróży, ale nadal istnieje kilka prostych sposobów, aby zmaksymalizować zasięg pojazdu elektrycznego każdego dnia.

Illustration of vector icons

WSTĘPNE PRZYGOTOWANIE POJAZDU

Klimatyzacja wstępna umożliwia ogrzewanie lub chłodzenie kabiny i akumulatora, gdy pojazd jest podłączony do zasilania. Wykorzystuje energię z sieci i zachowuje energię w akumulatorze, aby zmaksymalizować zasięg jazdy.

Land Rover Illustration

PRĘDKOŚĆ JAZDY

Jazda w stałym tempie - zamiast częstego, intensywnego przyspieszania i gwałtownego hamowania - pomoże zachować zasięg pojazdu elektrycznego.

Land Rover ECO Illustration

TRYB ECO

Tryb Eco to prosty sposób na optymalizację zasięgu podczas podróży. Dostosowuje on niektóre ustawienia, w tym temperaturę w kabinie i recyrkulację powietrza, aby oszczędzać energię i maksymalizować zasięg.

Land Rover Illustration

HAMOWANIE REKUPERACYJNE

Po zdjęciu nogi z pedału przyspieszenia inteligentny system hamowania rekuperacyjnego wygodnie spowalnia pojazd, jednocześnie przekształcając generowaną moc w celu optymalizacji zasięgu akumulatora. Wciśnięcie hamulca zwiększa ilość zebranej energii.

KONTYNUUJ ODKRYWANIE

Range Rover close up of EV text on wheel

ELEKTRYCZNE I HYBRYDOWE POJAZDY

Zapoznaj się z naszą ofertą pojazdów elektrycznych i hybrydowych, które reprezentują naszą nowoczesną wizję możliwości Range Rovera i nowoczesnego luksusu.

Discovery Infotainment System

TECHNOLOGIA AKUMULATORÓW W POJAZDACH ELEKTRYCZNYCH I HYBRYDOWYCH

Poznaj trwałą technologię zasilającą nasze pojazdy i dowiedz się, w jaki sposób napędza ona naszą zrównoważoną strategię.

Range Rover charging point

ŁADOWANIE POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH

Od czasu ładowania po oszczędności - dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o ładowaniu pojazdu w domu lub w miejscu docelowym.

*Obliczono na podstawie danych InControl z 30 globalnych rynków dla pojazdów Range Rover w 2023 roku. Przy założeniu w pełni naładowanego akumulatora.

 

Podane wartości są wynikiem oficjalnych testów producenta zgodnie z przepisami UE przy w pełni naładowanym akumulatorze. Wyłącznie do celów porównawczych. Rzeczywiste wartości mogą się różnić. CO2, zużycie paliwa, zużycie energii i zasięg mogą się różnić w zależności od takich czynników, jak styl jazdy, warunki środowiskowe, obciążenie, zamontowane koła, zamontowane akcesoria, rzeczywista trasa i stan akumulatora. Dane dotyczące zasięgu są oparte na standardowej trasie pojazdu produkcyjnego.

 

Dane dotyczące zasięgu pojazdów elektrycznych opierają się na pojeździe produkcyjnym na standaryzowanej trasie. Osiągnięty zasięg będzie się różnić w zależności od stanu pojazdu i akumulatora, rzeczywistej trasy i środowiska oraz stylu jazdy.