PRZESUWANIE GRANIC
Najnowocześniejsze innowacje w połączeniu z pierwszymi na świecie technologiami w SUV-ie. Zwiększone osiągi to zdecydowanie za mało powiedziane.
REWOLUCYJNA DYNAMIKA
Najwyższe osiągi i bezkompromisowy komfort. System zawieszenia pneumatycznego z technologią 6D Dynamics praktycznie eliminuje zarówno pochylenie, jak i przechyły pojazdu. Ta pierwsza na świecie technologia zastosowana w SUV-ie łączy się z zaawansowanym podwoziem Range Rover Sport SV EDITION TWO, aby uwolnić jego sportowy charakter.
Najwyższe osiągi i bezkompromisowy komfort. System zawieszenia pneumatycznego z technologią 6D Dynamics praktycznie eliminuje zarówno pochylenie, jak i przechyły pojazdu. Ta pierwsza na świecie technologia zastosowana w SUV-ie łączy się z zaawansowanym podwoziem Range Rover Sport SV EDITION TWO, aby uwolnić jego sportowy charakter.
ULTRALEKKI MATERIAŁ
Pierwszy produkowany seryjnie samochód wyposażony w ultralekkie 23-calowe koła z włókna węglowego‡, zmniejszające masę o 41 procent w porównaniu z tradycyjnymi obręczami kół, co zapewnia niezrównane prowadzenie. Tylne opony są najszersze, jakie kiedykolwiek zamontowano w Range Rover, bez wysiłku przekształcając moc w przyczepność, podczas gdy szerokość przednich opon jest zoptymalizowana pod kątem precyzyjnego prowadzenia.
Pierwszy produkowany seryjnie samochód wyposażony w ultralekkie 23-calowe koła z włókna węglowego‡, zmniejszające masę o 41 procent w porównaniu z tradycyjnymi obręczami kół, co zapewnia niezrównane prowadzenie. Tylne opony są najszersze, jakie kiedykolwiek zamontowano w Range Rover, bez wysiłku przekształcając moc w przyczepność, podczas gdy szerokość przednich opon jest zoptymalizowana pod kątem precyzyjnego prowadzenia.
NAJNOWOCZEŚNIEJSZY UKŁAD HAMULCOWY
Specjalnie zaprojektowane przednie zaciski "Octyma", największe jakie kiedykolwiek zamontowano w Range Rover, maksymalizują skuteczność hamowania przy jednoczesnym zminimalizowaniu zużycia. Karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe (CCB) zapewniają najwyższą skuteczność hamowania, zwiększoną odporność na wysokie temperatury, dłuższą żywotność i całkowitą redukcję masy o 34 kg.
Specjalnie zaprojektowane przednie zaciski "Octyma", największe jakie kiedykolwiek zamontowano w Range Rover, maksymalizują skuteczność hamowania przy jednoczesnym zminimalizowaniu zużycia. Karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe (CCB) zapewniają najwyższą skuteczność hamowania, zwiększoną odporność na wysokie temperatury, dłuższą żywotność i całkowitą redukcję masy o 34 kg.
UWOLNIJ PEŁNĄ MOC SV
Aktywuj tryb SV za pomocą podświetlanego przycisku na kierownicy. Pojazd przygotowuje się do jazdy, obniżając się o 15 mm, zapewniając pewniejsze prowadzenie. Poczuj ostrzejszą reakcję przepustnicy, szybszą zmianę biegów, większy opór układu kierowniczego i usłysz zintensyfikowany dźwięk wydechu.
WYJĄTKOWY DŹWIĘK
Aktywny układ wydechowy nie tylko zapewnia charakterystyczny dźwięk będący synonimem wyczynowych pojazdów marki SV, ale także zapewnia optymalne zarządzanie ciepłem, które jest integralną częścią doskonałych osiągów. Poczwórny układ wydechowy jest otoczony osłoną ze stali nierdzewnej i wykończony włóknem węglowym.
POTĘŻNY I RESPONSYWNY
Dzięki specjalnie dostrojonemu 4,4-litrowemu silnikowi V8 z podwójnym turbodoładowaniem o mocy 635 KM jest to nie tylko nasz najmocniejszy, ale także najszybszy Range Rover w historii. Zapewniając natychmiastowe reakcje i wyjątkowe właściwości jezdne, silnik dostarcza maksymalną moc efektywniej niż kiedykolwiek wcześniej.
DESIGN
WYKOŃCZENIA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO
Wybierz pomiędzy dwoma różnymi wykończeniami akcentów zewnętrznych z włókna węglowego, w tym przedniego grilla, otworów wentylacyjnych i końcówek układu wydechowego.‡
PROGRESYWNY KOMFORT
Bezszwowa, lekka tapicerka siedzeń łączy Ultrafabrics™ z tkaniną 3D-Knit, zapewniając prawdziwie nowoczesny komfort i wydajność. Jest do 30 procent lżejsza i generuje tylko jedną czwartą CO₂ w porównaniu do tradycyjnej skóry.
MOC JEST W TWOICH RĘKACH
Osiągi na wyciągnięcie ręki. Kierownica została zaprojektowana z wyraźnymi miejscami na kciuki i innowacyjnymi, półprzezroczystymi, podświetlanymi łopatkami zmiany biegów. Naciśnij przycisk trybu SV, aby uwolnić prawdziwy potencjał pojazdu i rozświetlić kabinę czerwoną poświatą.
PRECYZYJNE DETALE
Wyrafinowanie w każdym detalu. Range Rover Sport SV EDITION TWO posiada wykończenia Black Ceramic w kluczowych punktach obsługi, przez co przypomina w dotyku diament w luksusowym zegarku.
WYBIERZ SWOJEGO NOWEGO RANGE ROVER SPORT SV
Wybierz jeden z czterech charakterystycznych lakierów SV Ultra Metallic.‡ Następnie spersonalizuj go, aby był Twój.
BLUE NEBULA
- Matowy lakier Blue Nebula
- Pakiet zewnętrzny Satin Forged Carbon z lakierowaną maską z włókna węglowego
- 23-calowe kute czarne obręcze kół z zaciskami hamulcowymi Carbon Ceramic Blue
- Wnętrze ze skóry Windsor w kolorze Light Cloud i Ebony
MARL GREY
- Lakier Marl Grey Gloss
- Pakiet zewnętrzny Twill Carbon Gloss z odsłoniętą maską z włókna węglowego Twill Carbon Fibre
- 23-calowe obręcze kół Carbon Gloss z zaciskami hamulcowymi Sunrise Copper Red
- Wnętrze ze skóry Windsor w kolorze Rosewood i Ebony Windsor
SUNRISE COPPER
- Lakier Sunrise Copper Satin
- Pakiet zewnętrzny Twill Carbon Satin
- 22-calowe felgi aluminiowe z zaciskami hamulcowymi Sunrise Copper Red
- Wnętrze ze skóry Windsor w kolorze Ebony
LIGURIAN BLACK
- Lakier Ligurian Black Gloss
- Pakiet zewnętrzny Twill Carbon Gloss z odsłoniętą maską z włókna węglowego Twill Carbon Fibre
- 23-calowe obręcze kół Carbon Gloss z zaciskami hamulcowymi Carbon Ceramic Nano Yellow
- Wnętrze UltrafabricsTM w kolorze Cinder Grey i Ebony
‡Dostępny jako opcjonalna funkcja zależna od modelu.