Zalecamy, aby większość ładowania odbywała się w zaciszu domu, ponieważ jest to zazwyczaj najtańszy i najwygodniejszy sposób ładowania – tak prosty jak podłączenie telefonu.
Dane dla punktów szybkiego ładowania prądem stałym - zazwyczaj spotykanych na stacjach benzynowych przy autostradach i głównych drogach - są podawane do 80%. Wynika to z faktu, że prędkość ładowania znacznie spada powyżej 80%, aby chronić akumulator i optymalizować jego żywotność.
Samochód | Domowe i publiczne ładowanie AC (7kW) 0 – 100% | Szybkie ładowanie DC 0 – 80% | DC Ładowanie (peak) |
Range Rover Electric | TBC | TBC | 350kW |
Range Rover Electric hybrid | Od 5 h2 | od 40 min2 | 43kW |
Nowy Range Rover Sport Electric hybrid | Od 5 h2 | Od 40 min2 | 43kW |
Range Rover Velar Electric hybrid | Od 2 h 16 min2 | 30 min2 | 35kW |
Range Rover Evoque Electric hybrid | Do 2 h 12 min2 | 30 min2 | 32kW |
Discovery Sport Electric hybrid | Od 2 h 12 min2 | 30 min2 | 32kW |
Defender Electric hybrid | Od 2 h 30 min2 | Od 30 min2 | 40kW |
1Funkcje, opcje i dostępność InControl zależą od rynku — sprawdź u dealera dostępność na rynku lokalnym i pełne warunki. Niektóre funkcje wymagają odpowiedniej karty SIM z umową na transmisję danych, która będzie wymagała dalszej subskrypcji po początkowym okresie zalecanym przez sprzedawcę. Nie można zagwarantować łączności mobilnej we wszystkich lokalizacjach.
2Podane dane wynikają z oficjalnych testów producenta, przeprowadzonych zgodnie z przepisami UE, przy całkowicie naładowanym akumulatorze. Tylko w celach porównawczych. Dane rzeczywiste mogą się różnić. Wartości emisji CO2, zużycia paliwa, zużycia energii i zasięgu mogą się różnić w zależności od takich czynników, jak styl jazdy, warunki środowiskowe, obciążenie, zamontowane koła, zamontowane akcesoria, rzeczywista trasa i stan akumulatora. Dane dotyczące zasięgu dotyczą pojazdu produkcyjnego na standardowej trasie.