Aplikacja Remote1, 2 zapewnia widoczność i kontrolę nad stanem i bezpieczeństwem Land Rovera bezpośrednio ze smartfona.
Dostępna w ramach pakietu subskrypcji Remote.
1Dostępne do pobrania za pośrednictwem Apple App Store lub Google Play dla większości systemów AndroidTM i AppleTM iOS. Aplikacja Land Rover Remote wymaga łączności sieciowej, kompatybilnego smartfona, konta InControl i subskrypcji Remote. Aby kontynuować korzystanie z odpowiedniej funkcji po początkowym okresie subskrypcji, należy odnowić subskrypcję i uiścić odpowiednie opłaty za odnowienie.
2Funkcje InControl, opcje, usługi stron trzecich i ich dostępność pozostają zależne od rynku — sprawdź dostępność na lokalnym rynku i pełne warunki u dealera firmy Land Rover. Niektóre funkcje wymagają odpowiedniej karty SIM z odpowiednią umową na dane, która będzie wymagać dalszej subskrypcji po początkowym okresie zalecanym przez sprzedawcę. Nie można zagwarantować łączności z siecią komórkową we wszystkich lokalizacjach. Informacje i obrazy wyświetlane w odniesieniu do technologii InControl, w tym ekrany lub sekwencje, podlegają aktualizacjom oprogramowania, kontroli wersji i innym zmianom systemowym/wizualnym w zależności od wybranych opcji. Pełny regulamin można znaleźć tutaj.
3Dostępne tylko na niektórych rynkach.
4Wymagana subskrypcja InControl Remote, Secure Tracker lub Secure Tracker Pro oraz konto InControl. Usługi Secure Tracker i Secure Tracker Pro muszą być aktywowane, a pojazd musi znajdować się w obszarze z zasięgiem sieci. Aby kontynuować korzystanie z odpowiedniej funkcji po początkowym okresie subskrypcji, należy odnowić subskrypcję i uiścić odpowiednie opłaty za odnowienie.