ZASIĘG ELEKTRYCZNYCH HYBRYD 

ZASIĘG ELEKTRYCZNYCH HYBRYD 

PEWNOŚĆ DOJAZDU W KAŻDE MIEJSCE

Gdziekolwiek zaprowadzi Cię przygoda, życie z energią elektryczną nie ma granic.

TRYB ELEKTRYCZNY - IDEALNY W MIEŚCIE

Dzięki zasięgowi elektrycznemu do 68 km† hybrydowy Range Rover Evoque może na przykład pokonać większość krótszych codziennych podróży na jednym ładowaniu i przy zerowej emisji spalin. Ponieważ energia elektryczna jest zwykle tańsza w przeliczeniu na kilometr, może również tym samym dawać korzyści finansowe.
TRYB ELEKTRYCZNY - IDEALNY W MIEŚCIE

JAK DALEKO MOŻNA ZAJECHAĆ W TRYBIE ELEKTRYCZNYM?

Poznaj elektryczny zasięg najnowszej gamy Land Rover Electric Hybrid.

NOWY RANGE ROVER Electric Hybrid

NOWY RANGE ROVER Electric Hybrid

Flagowy Range Rover Zasięg elektryczny do 121 km‡ ††.
NOWY RANGE ROVER SPORT Electric Hybrid

NOWY RANGE ROVER SPORT Electric Hybrid

Instynktowny, wyrazisty, bezkompromisowy. Zasięg elektryczny do 113 km‡††.
RANGE ROVER VELAR Electric Hybrid

RANGE ROVER VELAR Electric Hybrid

Stylowy i wszechstronny Range Rover. Zasięg elektryczny do 61 km‡ †.
RANGE ROVER EVOQUE Electric Hybrid

RANGE ROVER EVOQUE Electric Hybrid

Kompaktowy i designerski Range Rover Zasięg elektryczny do 62 km‡ †
DISCOVERY SPORT Electric Hybrid

DISCOVERY SPORT Electric Hybrid

Najbardziej wszechstronny kompaktowy SUV. Zasięg elektryczny do 60 km‡ ††
DEFENDER Electric Hybrid

DEFENDER Electric Hybrid

Najbardziej wydajny Land Rover.
Zasięg pojazdu do 51 km (32 mil)‡ ††.

JAK ZWIĘKSZYĆ ZASIĘG EV?

Rzeczywiste warunki jazdy mają zazwyczaj wpływ na około 20% reklamowanego zasięgu pojazdów elektrycznych. Dzięki dostępowi do ładowania w domu zasięg nigdy nie powinien stanowić problemu podczas lokalnych podróży, ale nadal istnieje kilka prostych sposobów na maksymalizację zasięgu pojazdu elektrycznego każdego dnia.

PRZYGOTOWANIE DO JAZDY

PRZYGOTOWANIE DO JAZDY

Funkcja wstępnego przygotowania umożliwia ogrzanie lub ochłodzenie kabiny i akumulatora, gdy Land Rover jest podłączony do zasilania. Wykorzystuje energię z sieci i zachowuje energię w akumulatorze, aby zmaksymalizować zasięg jazdy.
PRĘDKOŚĆ JAZDY

PRĘDKOŚĆ JAZDY

Podróżowanie ze stałą prędkością zamiast częstego, gwałtownego przyspieszania i gwałtownego hamowania pomoże zachować zasięg na napędzie elektrycznym.
TRYB ECO

TRYB ECO

Tryb Eco to prosty sposób na optymalizację zasięgu podczas podróży. Dostosowuje niektóre ustawienia, w tym temperaturę w kabinie i recyrkulację powietrza, aby oszczędzać energię i maksymalizować zasięg.
HAMOWANIE REKUPERACYJNE

HAMOWANIE REKUPERACYJNE

Gdy zdejmiesz nogę z pedału gazu w hybrydzie, inteligentny system hamowania z odzyskiem energii wygodnie spowalnia pojazd, jednocześnie przekształcając generowaną energię na prąd, aby zoptymalizować zasięg akumulatora. Wciśnięcie hamulca zwiększa ilość odzyskiwanej energii.

WIĘCEJ W POJAZDACH ELEKTRYCZNYCH I ELEKTRYCZNYCH HYBRYDACH

TECHNOLOGIE AKUMULATORA HYBRYDOWEGO

TECHNOLOGIE AKUMULATORA HYBRYDOWEGO

Poznaj nasze trwałe układy elektryczne pojazdów hybrydowych i dowiedz się, w jaki sposób wpływają one na odpowiedzialną przyszłość.
POZNAJ ŁADOWANIE

POZNAJ ŁADOWANIE

Od czasu ładowania po potencjalne oszczędności — wszystko, co warto wiedzieć o ładowaniu hybrydy w domu lub w miejscu docelowym.

Dane dotyczące zasięgu w trybie elektrycznym oparte są na pojeździe produkcyjnym na standardowej trasie. Osiągnięty rzeczywisty zasięg będzie się różnić w zależności od stanu pojazdu i akumulatora, rzeczywistej trasy i otoczenia oraz stylu jazdy.

Podane wartości to NEDC2 obliczone na podstawie oficjalnych testów WLTP przeprowadzonych przez producenta zgodnie z przepisami UE przy całkowicie naładowanym akumulatorze. Tylko w celach porównawczych. Wyniki podczas rzeczywistej eksploatacji mogą się różnić. Emisja CO2, zużycie paliwa, zużycie energii i zasięg mogą się różnić w zależności od czynników, takich jak styl jazdy, warunki środowiskowe, obciążenie, wybór kół i zamontowane akcesoria. NEDC2 to wartości obliczone przy użyciu formuły rządowej na podstawie wartości WLTP równoważnych z wartościami, które byłyby uzyskiwane w dawnym teście NEDC.

††Podane liczby są wynikiem oficjalnych testów producenta, przeprowadzonych zgodnie z przepisami UE, z całkowicie naładowanym akumulatorem. Tylko w celach porównawczych. Liczby ze świata rzeczywistego mogą się różnić. Emisja CO2, zużycie paliwa, zużycie energii i zasięg mogą się różnić w zależności od czynników, takich jak styl jazdy, warunki środowiskowe, obciążenie, koła, zamontowane akcesoria, rzeczywista trasa i stan akumulatora. Wartości zasięgu oparte są na pojeździe produkcyjnym na znormalizowanej trasie.