Aby włączyć usługi łączności i subskrypcje Land Rovera, musisz najpierw aktywować swoje konto InControl. Jeśli kupiłeś nowego Land Rovera, zalecamy skontaktowanie się ze sprzedawcą w celu uzyskania pomocy w procesie aktywacji.
Postępuj zgodnie z prostym procesem samodzielnej rejestracji poniżej.
Należy pamiętać, że jeśli przycisk Optimised Land Rover Assistance (ikona klucza) jest podświetlony na konsoli górnej, należy skontaktować się ze sprzedawcą w celu uzyskania pomocy.
Po rozpoczęciu przez sprzedawcę procesu rejestracji w systemie InControl otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym dokończenie aktywacji.
Jeśli nie otrzymałeś e-maila aktywacyjnego od swojego sprzedawcy, sprawdź folder Spam.
Jeśli kupiłeś używanego Land Rovera lub Twój sprzedawca nie zarejestrował Cię w celu założenia konta, skorzystaj z poniższego łącza.
Przed rozpoczęciem upewnij się, że Twój Land Rover jest zaparkowany w obszarze o dobrym zasięgu sieci i masz pod ręką numer rejestracyjny i VIN.
Po pomyślnym zakończeniu konfiguracji InControl aktywne usługi zostaną potwierdzone e-mailem.
Przy następnym uruchomieniu pojazdu kontrolki przycisków SOS Emergency Call i Optimised Land Rover Assistance powinny się zaświecić.
Włącz mobilną transmisję danych - po zainstalowaniu przejdź do ikony ustawień na dowolnym ekranie > Wszystkie ustawienia > Funkcje > Łączność > Włącz mobilną transmisję danych.
Nawiąż połączenie - na ekranie dotykowym zostanie wyświetlona ikona 4G lub Wi-Fi. Należy pamiętać, że wyświetlenie na ekranie komunikatu „Wczytywanie karty SIM” w sekcji „Dane mobilne” może potrwać do dwóch minut.
Przy pierwszym użyciu nawigacji zostaniesz poproszony o utworzenie profilu i konta. Umożliwia to zapisywanie ulubionych miejsc docelowych i poprzednich podróży, a także włączanie dodatkowych funkcji połączonej nawigacji.
Po utworzeniu profilu można utworzyć konto, wybierając opcję „Zaloguj się” na głównym ekranie nawigacji. Zostaniesz poproszony o zaakceptowanie „Warunków korzystania z nawigacji”, do których można uzyskać dostęp, wpisując podany adres URL w przeglądarce.
Konto nawigacyjne umożliwia pobieranie najnowszych aktualizacji map oraz udostępnianie znajomym i rodzinie interesujących miejsc i przewidywanego czasu przybycia. Możliwe jest również wysyłanie miejsc docelowych bezpośrednio do pojazdu za pośrednictwem aplikacji InControl Route Planner lub strony internetowej.
Technologia Bluetooth umożliwia zdalne podłączenie kompatybilnego telefonu komórkowego i jego aplikacji do Land Rovera. Urządzeniem można następnie sterować za pomocą aktywacji głosowej, kierownicy lub ekranu dotykowego.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat parowania Bluetooth telefonu, odwiedź nasze dedykowane centrum łączności.
Dzięki wbudowanemu pakietowi smartphone w pojeździe możesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z aplikacji za pomocą Apple CarPlayTM 1 i Android AutoTM 2.
Wystarczy podłączyć urządzenie do ekranu dotykowego za pomocą Bluetooth lub certyfikowanego kabla USB.
Dla Apple CarPlayTM 1należy upewnić się, że na telefonie iPhone zainstalowana jest najnowsza wersja systemu iOS i włączona jest funkcja Siri ®. Dla Android AutoTM 2upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą aplikację Android Auto i włączonego asystenta głosowego Google na swoim urządzeniu Google.
Monitoruj bezpieczeństwo, stan i status swojego Land Rovera za pomocą smartfona z aplikacją Remote. Jeśli zarejestrowałeś się w usłudze Secure Tracker, będziesz potrzebować aplikacji Remote, aby otrzymywać powiadomienia o kradzieży.
Uwaga: aplikacja Remote4 można używać tylko po aktywowaniu konta InControl za pośrednictwem strony My Land Rover Incontrol.
Nasze często zadawane pytania mogą już zawierać odpowiedź.
Funkcje InControl, opcje, usługi stron trzecich i ich dostępność pozostają zależne od rynku — sprawdź dostępność na lokalnym rynku i pełne warunki u dealera firmy Land Rover. Niektóre funkcje wymagają odpowiedniej karty SIM z odpowiednią umową na dane, która będzie wymagać dalszej subskrypcji po początkowym okresie zalecanym przez sprzedawcę. Nie można zagwarantować łączności z siecią komórkową we wszystkich lokalizacjach. Informacje i obrazy wyświetlane w odniesieniu do technologii InControl, w tym ekrany lub sekwencje, podlegają aktualizacjom oprogramowania, kontroli wersji i innym zmianom systemowym/wizualnym w zależności od wybranych opcji.
Funkcje opcjonalne i ich dostępność mogą różnić się w zależności od specyfikacji pojazdu (modelu i układu napędowego) lub wymagać instalacji innych funkcji w celu ich zamontowania. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą lub skonfiguruj swój pojazd online.
Funkcje samochodu powinny być używane przez kierowców tylko wtedy, gdy jest to bezpieczne. Kierowcy muszą zapewnić sobie pełną kontrolę nad pojazdem przez cały czas.
Tylko kompatybilne smartfony.
1Apple CarPlayTM jest znakiem towarowym firmy Apple Inc. Mogą obowiązywać warunki użytkownika końcowego Apple Inc. Twój samochód jest przygotowany do obsługi Apple CarPlay. Usługi oferowane przez Apple CarPlay zależą od dostępności funkcji w danym kraju, patrz https://www.apple.com/uk/ios/feature-availability/#apple-carplay aby uzyskać więcej informacji
2Android Auto jest znakiem towarowym Google LLC. Twój samochód jest przygotowany do obsługi Android Auto. Usługi oferowane przez Android Auto zależą od dostępności funkcji w danym kraju. https://www.android.com/auto/ aby uzyskać więcej informacji.
3Nie wszystkie aplikacje na żywo są dostępne dla wszystkich pojazdów, należy skontaktować się ze sprzedawcą.
4Dostępne do pobrania za pośrednictwem Apple App Store lub Google Play dla większości smartfonów z systemem Android i Apple iOS. Aplikacja Land Rover Remote wymaga łączności sieciowej, kompatybilnego smartfona, konta InControl i subskrypcji Remote. Aby kontynuować korzystanie z odpowiedniej funkcji po początkowym okresie subskrypcji, należy odnowić subskrypcję i uiścić odpowiednie opłaty za odnowienie.